събота, 12 септември 2009 г.

Толкова си секси

-Прекарах си чудесно.Колко се радвам, че те срещнах..
- Наистина ли?
- Да, този караоке-бар е най-вълнуващото ми преживяване напоследък...
- О, да, той е чудесен..
-...музиката, обстановката...
- Соловото изпълнение.
- ...светлините, дансинга...
- Толкова много хора...
- ...прекрасната акустика...
- И всички теб гледат.
- ...текстовете с тия големи букви...
- Обичаш ли големите ?
-... са толкова секси...
- И ти си секси, много секси!
-...и само като се чух да пея...
- Толкова секси е да пееш!
-...колко красиво се носеше гласът ми...
- Толкова секси глас имаш!
-...имах чувство, че съм Джей Ло!
- Ти си по-секси от Джей Ло!
-...а след втората текила...
- Изглеждаше по-секси от Джей Ло, Агилера и Фърги взети заедно!
- ...огън се разля в кръвта ми...
- Това ще да е бил огънят на секса!
-...и се чувствах ефирна, прекрасна...
- Ооо, колко секси е да си ефирна!
-...желана, неустоима, умопомрачително секси...
- Е за това говорех!
-...За Бога, какво правиш, спри се!
- Да се спра след толкова много навиване? Толкова си секси!
-...Трябва да спра да пия. Винаги след това или си лягам с някого, или ме уволняват на следващият ден...
- Толкова се радвам за първата част!
...- а исках само да ти се похваля, че съм била в този караоке-бар...
_ А аз имах чувството, че бях там.
-...но не беше...ох, ох, дано не ме уволнят утре.
* * *

Няма коментари:

Публикуване на коментар